close
دانلود آهنگ جدید
بانکداری مکالمه ای چیست؟
loading...
پست بانک شیرامین

بانکداری مکالمه ای چیست؟

 بانکداری دیجیتال دسترسی افراد را به اطلاعات مالی آسانتر، مقرون به صرفه تر و سریعتر، اما تعاملات میان بانک و مشتری را کمرنگ تر کرده و یا حتی از بین برده است. بانکداری مکالمه ای پاسخی به این کمبود است.
 برخلاف بانکداری موبایل که کاربران را به استفاده از رابط کاربری گرافیکی (GUI) ملزم می کند، بانکداری مکالمه ای به شما اجازه می دهد از طریق رابط های کاربری مبتنی بر صدا و نوشته  (Text/Voice based)و فناوری های پیشرفته ای مانند هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی ، پردازش زبان طبیعی(NPL) و ربات های گویای هوشمند، خدمات بانکی مورد نیاز خود را دریافت نمائید.
 
در بانکداری مکالمه ای مشتریان به کمک رابط کاربری مبتنی بر صدا می توانند مشاوره مالی مورد نیاز خود را دریافت نمایند. آنها دیگر نیازی به جستجو کردن منو ها برای یافتن فرمان های مورد نظر ندارند.
 با بانکداری مکالمه ای ارتباط با مشتری  به روابط بانکداری بازگردانده می شود، بانک ها برای افراد دوباره سفارشی و شخصی سازی می شوند و می توانند مشاوره برنامه ریزی مالی شخصی ارائه دهند.


درباره : اطلاعات بانكي ،
پنجشنبه 02 دي 1395 زمان : 18:18 بازديد : 183 نظرات ()


نظر شما به اين مطلب براي ما با ارزش است :

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی